Židana marela
» Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine zidana-marela.si na spletnem naslovu www.zidana-marela.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in na podlagi priporočil GZS. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine zidana-marela.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

S spletno trgovino zidana-marela.si upravlja njen lastnik, podjetje AdV d.o.o., Borovška cesta 38, 4280 Kranjska Gora, matična številka: 3663655000, davčna številka: SI15803716, ki je hkrati tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ponudnik).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine zidana-marela.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu podjetja AdV d.o.o..

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu ponudnika.

Podatki o podjetju:

AdV d.o.o.
Borovška cesta 38
4280 Kranjska Gora
Matična številka: 366355000
Davčna številka: SI15803716
Zavezanec za DDV: Da
Datum vpisa: 14.12.2009
TRR: SI56 2900 0005 5777 476
Telefon: 041/327-300
Email: info@zidana-marela.si

Lastnik spletnega mesta oziroma ponudnik bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja AdV d.o.o..

1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije o:

  • Identiteti podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktnih podatkih, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvenih značilnostih blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnosti izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogojih dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • cenah, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in na katerih mora biti razvidno prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • načinu plačila in dostave,
  • časovni veljavnosti ponudbe,
  • roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilu postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

2. Načini Plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (UPN nalogu) na transakcijski račun podjetja AdV d.o.o.
  • z debetno ali kreditno kartico (VISA, Eurocard, Mastercard, American Expres, Activa, Visa Electron, BA Maestro,…)

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Kupec lahko plača in prevzame preko spletne trgovine zidana-marela.si kupljeno blago tudi v trgovini Židana marela, Borovška cesta 89, 4280 Kranjska Gora. V tem primeru je možno plačilo z gotovino ali s plačilnimi oziroma kreditnimi karticami Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro).

3. Cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini zidana-marela.si posodabljajo in spreminjajo pogosto. Cene v spletni trgovini zidana-marela.si so enake tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine.

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

4. Dostava

Blago, naročeno v spletni trgovini zidana-marela.si gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v skladišču, običajno še isti dan. Vsa naročila dostavljamo na poljuben naslov na območju Slovenije.

V primeru, da je artikel na zalogi v skladišču se bomo potrudili, da bo naročeni artikel odpremljen v najkrajšem možnem času (običajno 1-2 dni).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Za vse dodatne informacije lahko pokličete 041 327 300 ali nam pošljete elektronsko pošto na info@zidana-marela.si. V primeru, ko kupca ni na dogovorjenem naslovu, dostavljavec pusti obvestilo.

5. Stroški dostave

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati tudi stroške pakiranja in dostave blaga razen pri naročilu artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«.

Storitev pakiranja in dostave je pri nakupu nad 35,00 € brezplačna, medtem ko znaša cena pakiranja in dostave pri nakupu od 00,01 € do 34,99 € 3,50 €. V primeru osebnega prevzema v trgovini Židana marela stroškov prevzema ne zaračunamo.

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je podjetje GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
Naročene izdelke vam pogodbeni partner dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Dostava poteka v večini primerov v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, vam bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

6. Obravnava ob dostavi poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Kupec je dolžan pri prevzemu blaga pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. Če ob dostavi ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@zidana-marela.si ali po telefonu na številko 041 327 300. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, GLS nalepke, opis poškodbe in račun ter ponudniku omogočiti pregled stvari. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. Ponudnik mora kupcu v roku 8 dni ugoditi njegovemu zahtevku ali pa podati pisni odgovor. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po izročitvi blaga.

7. Naročilo blaga in potek nakupa

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu v času odpiralnega časa trgovine Židana marela, po elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik izvede naročilo. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in njihovih količin. Po potrditvi nakupa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu ponudnika, vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

8. Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila boste prejeli po elektronski pošti obvestilo, da je bilo naročilo sprejeto. Podatki o statusu in vsebini naročila so vselej dostopni na spletni strani www.zidana-marela.si.
  • AdV d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

9. Izdelki, ki niso na zalogi

Večina izdelkov na spletni strani zidana-marela.si je na zalogi v fizični trgovini Židana marela oz. pri dobavitelju izdelka in so dobavljeni na dan naročila, v kolikor je naročilo oddano na delovni dan do 12. ure.

V primeru, da se kljub skrbnemu posodabljanju zalog zgodi, da izdelka ne moremo dobaviti v roku maksimalno treh (3) delovnih dni, vas bomo o tem obvestili pisno oz. po telefonu. V tem primeru lahko naročilo v celoti prekličete, potrdite delno naročilo ali potrdite, da boste počakali, da izdelek ponovno dobimo na zalogo.

Ob morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to kadarkoli sporočite preko e-maila ali telefona in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.

10. Izdaja računana

Ponudnik pošlje po prejetem plačilu oziroma ob dostavi naročenih artiklov kupcu račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Izdaja računa

11. Vrednostni boni

  • Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga ponudnik proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine zidana-marela.si.
  • Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini zidana-marela.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače navedeno.
  • Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.

12. Promocijska koda

Občasno preko e-maila ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine zidana-marela.si. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Židane marele ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti v obliki popustov. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oziroma kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

13. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec lahko z oddajo elektronskega sporočila na naslov info@zidana-marela.si v 14 dneh brez navedbe razloga za njegovo odločitev odstopi od pogodbe, ki je bilo sklenjeno na daljavo. Najkasneje v 14 dneh po oddaji elektronskega sporočila o odstopu od pogodbe podjetju AdV d.o.o. vrniti nepoškodovano blago. Vrne ga na naslov: Trgovina Židana marela, Borovška cesta 89, 4280 Kranjska Gora.

Po prejemu blaga podjetje kupcu skladno z zakonom vrne znesek, ki ga je le-ta plačal ob nakupu. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago, njegove osebne podatke ter številko transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na transakcijski račun kupca se vrne le vplačani znesek, obenem pa se mu vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.

14. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu in skrbnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Zbrani osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in ponudnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

15. E-novice in komunikacija

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

16. Odgovornost za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

17. Varnostna opozorila o uporabi vseh izdelkov

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite ponudnika in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in kar najbolj relevantno fotografsko gradivo. Ne glede na to ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove fotografije popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

18. Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine Židana marela so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete zdravnika, farmacevta ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet. Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh super živil posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom.

19. Prodaja izdelkov, ki vsebujejo alkohol

Dobava alkohola mlajšim od 18 let je z zakonom prepovedana. Naša ponudba alkohola je torej namenjena izključno odraslim osebam. Z vašim naročilom nam zagotovite, da je prejemnik blaga starejši od 18 let.

20. Pravno obvestilo

Spletna trgovina zidana-marela.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

21. Omejitev odgovornosti

AdV d.o.o. se trudi po svojih najboljših močeh zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da jih včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

22. Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

23. Pritožbe in spori

AdV d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zidana-marela.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. AdV d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

AdV d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo AdV d.o.o. po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

24. Izvensodno reševanje sporov in uporaba drugih pravnih sredstev

Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Kranju. Podjetje AdV d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje AdV d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

25. Končne določbe

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe Pogojev brez predhodnega obvestila. Vsakršna sprememba ali dopolnitev teh Pogojev je veljavna le v pisni obliki.

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine med uporabnikom in ponudnikom, bosta stranki poskusili rešiti sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče v Kranju.

Shopping cart
There are no products in the cart!